מסעדות טבעוניות באירופה
אוכלים בחוץ המגזין טבעוני תזונה נכונה

יוצאים לחו"ל? מסעדות טבעוניות באירופה (וקצת מזרח רחוק)

כדי לצאת לחו"ל ערוכים מראש, ריכזנו את רשימת הערים המציעות את המגוון הגדול ביותר של מסעדות טבעוניות באירופה וברחבי העולם. במחירים אטרקטיביים ובעלות המנות המגוונות ביותר:

מתכננים חופשה בחו"ל ולא רוצים להרוס את הדיאטה או לגווע ברעב בשל הכנה קולינארית לא מספקת? יציאה לחו"ל מצריכה התייחסות רצינית גם לנושא הקולינאריה. היעדר הכנה קולינארית עלולה להשאיר אתכם רעבים באמצע עיר זרה, בלי שום כיוון למנה בריאה באמת, כזו שאתם יודעים מה יש בתוכה.

מסעדות טבעוניות מומלצות באירופה

ברלין

העיר ברלין נושאת בגאווה את דגל העיר הידידותית ביותר לטבעוניים ברחבי אירופה. ברלין מציעה מגוון ענק של מסעדות טבעוניות כמו "לה מאנו ורדה" (היד הירוקה). Laauma, מסעדה המציעה מנות רואו פוד, מנות ללא גלוטן ושאר מתכונים טבעוניים מעניינים וחדשניים. Ohlala מציעה קישים מגניבים ומעניינים נטולי גלוטן ועל הדרך תמצאו עוד מנות טבעוניות אחרות. גם במסעדות שאינן טבעוניות לחלוטין. מה שבטוח, לא תישארו רעבים בברלין.

אמסטרדם

הסצינה הטבעונית באמסטרדם הולכת ומתפתחת. ואיתה גם התיירים הטבעוניים שאינם מוותרים על ארוחות איכותיות ועל רמת חיים גבוהה.  כך למשל, terrazencentre מציעים לא רק בית קפה ומסעדה הכוללת מנות יפניות וקריביות מטריפות חושים, אלא גם מרכז טיפולים המציע מגוון עצום של טיפולי בריאות וספא שיעבירו אתכם לעולם אחר.

למעשה, אמסטרדם מציעה מגוון עצום של מסעדות, בשביל רובן אפילו לא צריך לצאת מהכיכר המרכזית. Nunzio Ristorante Due Napoletani‬ היא מסעדה המציעה מגוון מנות טבעוניות בסגנון אירופאי, איטלקי וים תיכוני. חלק מהמנות הן ללא גלוטן או ניתנות להכנה ללא גלוטן.

למרות שאין הרבה טבעונים באמסטרדם, מעצם היותה עיר סופר תיירותית ובעלת מודעות גבוהה ביותר לשמירה על הבריאות. כל פינה באמסטרדם מציעה מגוון עצום של מנות טבעוניות בריאות ואפשרויות בחירה בלתי נגמרות. את המנות הטבעוניות תוכלו למצוא כמעט בכל מסעדה, גם אם היא לא טבעונית לחלוטין.

ברצלונה

Rizoma, אחת המסעדות הפחות ותיקות (שלוש שנים על המפה) אך היותר מצליחות, מציעה מגוון תפריטים מעניינים המשתנים מדי יום ביומו. שף המסעדה כותב גם בלוג פופולארי ביותר, נתון המעלה את היוקרה של המסעדה ואת היותה נערצת על ידי רבים.

עוד אחת מהמסעדות האהובות בברצלונה היא Sésamo, הנחשבת למסעדה טבעונית פופולארית גם בקרב אלו שאוהבים בשר. המסעדה עצמה היא צמחונית המציעה מגוון עצום של מנות טבעוניות במחירים הוגנים. בהתחשב בעובדה שכל המצרכים שם אורגניים.

ומה עם מסעדות טבעוניות במזרח הרחוק?

תאילנד

כדי להיות בטוחים שתמצאו מסעדות טבעוניות לכו על ההימור הבטוח. צ'אנג מאי היא העיר הכי גדולה בצפון תאילנד שמגישה מנות טבעוניות וידידותיות לטבעוניים. המנות המוגשות מבוססות על רכיבים טבעוניים בעיקרן ולפיכך, מציעות מגוון מטריף. לא קל לשמור על הטבעונות בתאילנד, אבל יש עוד כמה מקומות מצטיינים בהם תוכלו ליהנות ממזון איכותי וטבעוני.

מסעדת Bo.Lan שבבנגקוק מציעה מנות יוקרה מענגות חושים, אבל גם יקרות מאד. אחריה מגיעה Bangkok Bold Kitchen ונחשבת לאחת המסעדות הטבעוניות הטובות שמציעה תאילנד. ואחרון חביב בבנגקוק הוא Ruen Urai, בר פופולארי בקרב צעירים האהוב על רבים, גם כאלה שאינם טבעוניים.

ראיתם מסעדות טבעוניות מגניבות שאף אחד עוד לא מכיר? בואו להפיץ את הבשורה וכתבו את חוות דעתכם על המסעדות הטבעוניות המומלצות ביותר ברחבי העולם!

שירלי קרביץ
שירלי כותבת ועורכת במגזין קולינריום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *